مقدمه: مهاجرت به کانادا به شیوه اکسپرس اینتری Express Entry
نوشته شده توسط : alipour

مقدمه: مهاجرت به کانادا به شیوه اکسپرس اینتری Express Entry، از سال 2015 به اجرا در می آید که در این روش، اشخاص کارشناس و مالک فن و مهارت، می توانند به این خط مش درخواست کننده اخذ روادیدِ دائم کانادا شوند . ثبت اسم برای افراد متفاوت محدودیت ندارد، و با پاسخگویی به سوال های مطرح شده، ارسال مدارک و کسب امتیاز بالا، می توانید روادیدِ اقامت دایم کانادا را به دست آورید .
(این مطلب با تجربه تیم تخصصی ویزا 724 و اطلاعات سایت قانونی دولت کانادا تالیف شده است، پس با دقت مطالعه فرمایید)
اکسپرس اینتری (Express Entry) یک خط مش مهاجرتی کانادا برای نیروی کار متخصص میباشد .
اکسپرس اینتری (Express Entry) یا E .E یکی از شیوه های سفر به کانادا برای متخصص ها و افراد صاحب و مالک مهارت می‌باشد . این رویه درخواست ویزا، برنامه ای است که از سال 2015 به اجرا درآمد تا به‌این وسیله، اشخاص ذی صلاح که نیروی عمل حرفه ای هستند، بتوانند با سرعت بالاتری پیروز به دریافت ویزای کانادا شوند . امتحان کردن این رویکرد مهاجرتی برای همگان امکانپذیر می باشد .

 

هجرت
به رویکرد اکسپرس اینتری ( Express Entry ) از مراحل پایین تشکیل می شود:
1)
ارسال اطلاعات مراد شده برای درخواست اقامت کانادا از طرز اکسپرس اینتری ( Express Entry ) برای این منظور شما می بایست در وب سایت قانونی اداره سفر کانادا ثبت اسم کرده و پروفایل خویش را بسازید تا با تشکیل پرونده، پاسخ به سوالهای آنلاین، و نظارت امتیازات به دست آمده، در مورد صلاحیت دریافت روادیدِ کانادا تصمیم گیری شود . در ارسال داده ها خود فراوان اعتنا نمایید . هیچ موردی را مغایر واقع تیتر نکنید . در شرای متوجه شوند که به عمد موردی را تیتر نکرده اید یا این که مغایر واقع بوده تا 5 سال از مهاجرت به کانادا تحریم خواهید شد .

در مقدمه بایستی انتخاب فرمایید که آیا قصد دارید بطور دایم در کانادا زندگی نمایید و آیا برای این منظور، تخصص شغلی خاصی دارید؟ درواقع 3نوع برنامه مهاجرتی در اکسپرس اینتری ( Express Entry ) وجود دارد که برای هر یک شرایط متفاوتی برقرار هست . پس از ثبت اسم در وب تارنما سازمان هجرت کانادا، از شما سوالاتی می شود که می بایست با صداقت به آنها جواب دهید . سوالاتی در مورد: ملیت، سن، دانش زبان، اعضای خانواده، تحصیلات، تجربه شغلی، و جزئیات پیشنهاد شغلی خودتان . بر مبنا جواب ها و امتیازات به دست آمده، واجد وضعیت بودن شما معین می شود، و در فیس واجد موقعیت بودن، شما کاندید مهاجرت به کانادا خواهید شد و دستور العمل های بعدی برای تان به سناریو در خواهد آمد .

دقت به این نکته ضروری هست که این داده ها فقط به عنوان رفرنس ذخیره می شود، و شما برای سفر می بایست به سازمان سفر و پناهنده شدن درخواست بدهید و درخواست شما، مطابق ضابطه بررسی خواهد شد .

تشخیص
واجد شرایط بودن برای مسافرت از طرز اکسپرس اینتری ( Express Entry ): کانادا به خواسته برطرف کردن نیازهای اقتصادی خویش در برنامه اکسپرس انتری Express Entry از اشخاص ماهر و قادر تعیین به کار می آورد .

اکسپرس اینتری Express Entry سه برنامه اقتصادی هجرت را مدیر می کند: 1) برنامه نیروی عمل کارشناس فدرال . 2) برنامه فنی و حرفه ای فدرال . 3) تجربه کانادایی . شما برای ورود به استخر اکسپرس اینتری Express Entry باید بضاعت و توان قرار به چنگ آوردن در یک عدد از سه گروه بالا را داشته باشید .
(استخر اصطلاحی ست که دولت کانادا برای افراد واجد شرایط در حیث میگیرد برای تعیین آنها)


2)
مهیا کردن مدارک لازم برای اکسپرس اینتری Express Entry هم اکنون می بایست مدارک خویش را آماده فرمائید . بایستی دقت داشته باشید که اسنادی مثل مدرک زبان، مدت دار می‌باشند و در صورتی‌که بازه زیادی از دریافت آن گذشته باشد، قابل پذیرش نیستند و شما می بایست باری دیگر در آزمون گویش کمپانی کنید .

*پاسپورت .

*نتایج آزمون لهجه .

*مدارک تحصیلی .

*دعوت شغلی از یکی از ایالات (در چهره داشتن) .

*دعوتنامه از سوی صاحب کار (درصورت داشتن) .

*گواهی عدم سوءپیشینه .

*آزمایشات پزشکی .

*اثبات تمکن مالی .





:: برچسب‌ها: مهاجرت به کانادا , مهاجرت ,
:: بازدید از این مطلب : 19
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 اسفند 1397 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: